2006. július 31., hétfő

Teveklub: gyerekek kifosztása

Nem kívánunk a gyerekek zsebpénzének lenyúlására szakosodott Teveklubbal foglalkozni, mert a negatív reklám is reklám. Cserébe jöjjön egy kis fórumrészlet még 2004-ből, ahol egy ifjú tevefüggő megmutatja, hogy hová vezet az addikció:

#16 bumscorp
Dobjatok egy smst erre a számra
(06 9 063 2013) ezzel a szöveggel (87047)
és kaptok egy listát (több mint 610 telcsihez megy , sony ericssonhoz is "hoppá") ha benne van (ami valószínű) E-mail IMEI-vel,azzal hogy milyen függő,és az aksi környékén lévő számmal. (ezt a számot csak sony ericsson estén kell megadni ilyen formában IC:....).
U.I.: A szöveget ne roncsátok el már ha véletlen mondjuk 87044-et küldenétek akkor nem függetlenítéssel kapcsoltba reagálnának visza.
17 timicsabi
k,oł;

#18 voda
Ne hazudj bazdmeg!

#19 gerzson75
NE KÜLDJÖN senki eree a számra sms-t, hacsak nem játszik a www.teveclub.hu - n!!! Ez az sms 160+áfa, datolya feltöltő sms! A teve gazdája: Dávid. Szül.:1989-05-02. A tevéjének neve: Lopottmotor. :)

#222 David1234
Most vettem észre a Tevclubbos hírdetést.
Lopottmotor az én tevém de a HÍRDETÉST nem én adtam fel, de kiderítem ki.
Aki sms-t küldött bocsánatot kérek.

Nincsenek megjegyzések: