2005. június 10., péntek

Magyar nemzeti körömcsipesz

Származási hely: Kína

A turista isten majma, szereti a csillogó tárgyakat, utazásának célja ezek gyûjtése, ezáltal útjának dokumentálása. Mindent megeszik, lenyel, nem köpi ki. Ha a kulcstartón jól láthatóan szerepel a lelõhely (város, ország, kontinens, bolygó), akkor a tárgy máris megfelel.

Azon turistáknak, akiknek a kulcstartó ilyesfajta funkcionalitása kevés, titkos szuvenír-fejlesztõ laboratoriumokban megtervezték a cikkünkben szereplõ körömvágót. Itt a reprezetációs szándék mintegy mellékesen sunyul, hiszen a körömvágó funkcionalitása kétségbevonhatatlan. Dejó körömvágóm van, amúgy Hungaryban vettem. Giccs? Fene tudja.

Dísztárgy is, meg nem is. Maximum a nemzeti jelkép banalizálása miatt érheti szó a ház elejét, de aki már látott brit lobogóból varrt Bermuda-nadrágot, az inkább nem szól semmit.

P.s.: az idegenforgalom kb. 8 százalékkal járul hozzá a magyar nemzeti össztermékhez, és az ágazatban foglalkoztatottak az összes munkavállaló 12 százalékát tették ki. A többi nem számít.

Nincsenek megjegyzések: