Jesszusmária, ez nagyon beteg:
zsidóval reklámozzák a disznóhúst?
Mink meg vagyunk politikailag meg úgy általában inkorrektek.
(Magyar sertés + Világszám + Koltai Róbert)
tettesek:
Agrármarketing Centrum és a Makary Studió Bt.
Utóbbinak honlapja sincsen (http://www.makary.hu/ out of order), de legalább igen sikeres állami megrendelések, közbeszerzések elnyerésében.
"A lista, mely a 2005. évben a Közbeszerzési Értesítőben megjelent nyerteseket tartalmazza ábécérendben, a magyar gazdaság, a közbeszerzés területén legaktívabb, legsikeresebb cégeit ismerteti. A nyertes ajánlattevők felsorolása informatív, minden nyertes ajánlattevő, függetlenül sikeres ajánlattételei számától, csak egyszer szerepel a listában."
Vöröshús reklámkampány
Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. az érdekelt szakmai szervezetekkel - a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével - együttműködve és azok egyetértésével 2007. júliusában közbeszerzési pályázatot írt ki a vöröshúsok népszerűsítését célzó kampány megvalósítására.
A kampány célja, hogy a fogyasztók releváns információkat kaphassanak a sertés tőkehús, és az ebből készített húskészítmények fogyasztásának előnyeiről, és azoknak az egészséges táplálkozásban betöltött nélkülözhetetlen szerepéről. A kampány célja továbbá a magyar húsipari termékek belpiaci részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és húskészítményekkel kapcsolatos attitűdjeinek pozitív irányú megváltoztatása, a magyar hústermékek ismertségének növelése, imázsának javítása.
A közbeszerzési pályázaton kilenc pályázó tett ajánlatot a reklámkampány megvalósítására. A pályázatokat értékelő - az említett húsipari szervezetek, valamint az AMC képviselőiből álló - 5 fős szakmai zsűri döntése alapján a 2007. októberében induló kampány a Makáry Stúdió kivitelezésében valósulhat meg.
A vöröshús-fogyasztást népszerűsítő kampány megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre.
A nyertes ajánlatnak megfelelően óriásplakáton és citylight-on, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi értékesítés-ösztönző akciók során találkozhatnak majd a fogyasztók a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
kapcsolodó lehúzás: addict blogja, a reklámbuzié
2007. október 15., hétfő
Egyen sertést Koltai Róberttel
Bejegyezte: Török Diszkó dátum: 21:35
Címkék: disznóhús, Koltai Róbert, magyar sertés, makary studió, reklám, reklámkampány, Róbert, studio, világszám, zsidó
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
2 megjegyzés:
Sokba kerülnek a fiatal lúvnyák Koltai bácsinak, a lóversenyzes ugyancsak. Kell a lóvé :/
foschpumpa
Megjegyzés küldése