2006. november 10., péntek

Videó: Madafaka Dzsi

Pilu a Pál utcai Music Pubban 2006.11.04

Pilu honlapja: www.stonebridge.hu/pilu




..ez meg a dalszöveg, a pankosan szomorú hangminőség kompizélésére:

Pilu : Madafaka dzsí

Ajánló - minden zeneszöveg olvasónak!
Számolom a pénzem a Hammerem előtt,
A forgatáson megkaptam minden fekete nőt,
Méjnsztrím vagyok, bár ándörgrándnak hívnak,
Kosármezben dőlök a falnak.

Egy éjjeli-szekrény lóg a nyakamban,
A kocsim felnijét öntettem aranyba,
De a számba is jutott belőle bőven,
Egy lakás árát elvitt a fogtechnikus tőlem.

Gengszterek, bentlik, hordókban tüzek,
Osztályból nem jártam épen csak tizet,
De a gettóban ez is bőven elég,
Tudom, hogy a H2-ben az étolaj is elég.

Nagyon mélyről jövök, ez is fontos elem,
Ahol én születtem, ottan nincs kegyelem.
Bokáig áll a vér a játszótéren,
És négyszáz halott van minden héten.

Ref.:

Madafaka dzsí madafaka jó,
Fekának lenni, gettóban, jó.

Osztom azt észt a tinédzsereknek,
Bár az Ablak-Zsiráf néha még meglep.
És karrierem csúcsán, ha jól megy talán,
Poszter leszek, egy gyerekszoba falán.

Sitten is voltam ettől vagyok kemény,
De ne add fel brada yo, mert bent is van remény.
Bár bringalopásért nem jár villamos szék,
Fel is mentett rendben, az esküdt szék.

Az én orvosom a doktor DRÉ,
Amit ketten csinálunk, az egy kicsit tré,
Nem tudom meddig tart még a Kánaán,
Egy pár évig elélünk a hatévesek nyakán.

Kultúra, meg stílus, miről beszélsz apám?
Hívjuk inkább iparnak, talán,
Kicsit túlzás lenne a zene fogalom,
Egy órát dolgoztunk egy lemeznyi alapon.

Okosak a refrénjeim "merezmá" művészet,
Fejből nyomom majd az egészet.
Elmondom, hogy fakára el vagyok nyomva,
És a szövegeimet nem bírja a nyomda.

Anyagilag kompenzálok egyet a klipben,
Jól mutatok ebben a faka nagy dzsipben.
Bár a menedzseré lesz a vastagabb szelet,
Hirdetem az igét amíg csak lehet.

Ref.:

Nincsenek megjegyzések: