2007. augusztus 7., kedd

Szigetes jegyárusítás a Nyugatinál


Judit posztja és panasza:

Ez a Nyugati téri Sziget-bódé 0-24 órás nyitvatartásáról:

kb. este 8-kor megkérdeztem, lehet -e kártyával fizetni. Mondták, hogy nem, keressek pénzkiadó automatát. Visszaértem kb. 10 perc múlva, de a bódé fele zárva volt. A másik felében csak LGT jegyeket lehet kapni, de ez csak magyarul van kiírva, így néhány külföldi megszívja. Informálódtam, válasz: nyitás 15 perc múlva. Közben gyűlik a nép, letelik a 15 perc. Megint kiszólnak: várjunk még kb. 20 percet. Érdeklődöm, hogy mi ez, mert amúgy 0-24-ig vannak nyitva. Ezt kikérik maguknak; most váltás van, mert ők szegények már 12 órája dolgoznak. Mondom rendben, de ez nem a mi problémánk, beszéljék meg valami góréval, vagy ha másképp nem lehet és muszáj néha bezárni, írják ki egy cetlire, angolul és magyarul. Erre továbbra sem nyitnak ki, csak megy az okoskodás. No, ekkor bepöccentem, azt üvöltöttem, hogy adok kibaszott 5 percet, és ha letelik, elkezdem rugdosni ezt a kibaszott bódét. Kint már néhány, elég zorall skandináv rocker gyűlt össze, akiket tájékoztattam angolul a helyzet állásáról és szándékomról. Ők ezt lelkesen helyeselték, ijesztő üvöltözésbe kezdtek, és csapkodni kezdték a bódé falát. No lett is nyitás 2 percen belül! Az előbb okoskodó, egyik szigetes picsa még elnézést is kért. Mindenki megkapta a magáét! Vagyis csak majdnem! Ekkor derül ki, hogy nincs már jegy az LGT-re, kb. 10-en hiába vártak, mert ezt sem írták ki és nem is közölte senki. Ismét ordít a nép. Ekkor higgadtan és kedvesen közölni próbáltam egy kint ácsorgó szigetes fazonnal, hogy a jövőben elkerülhető lenne a kellemetlenség, ha kiírnák, mi az aktuális helyzet. Erre közli az a köcsög, hogy ez nem az ő feladata, hátat fordít és bemenekül a bódéjába... Az LGT-fanok káromkodva odébbállnak. Szóval a szigetesek nem mentek át jellemfejlődésen, tanulni nem tanultak a parasztlázadásból, éppen hogy csak megijedtek egy kicsit…

Nincsenek megjegyzések: