2006. december 2., szombat

Monterrey, Mexikó és AIDS

Kiküldött tudosítónk, Gringó jelentkezett az AIDS világnapja alkalmából:



Gringo in Mexico (CET-7) says:
tegnap voltam kurvazni
Gringo in Mexico (CET-7) says:
jutalom a nap végén
tripper says:
küld el a használt gumióvszert emilbe
Gringo in Mexico (CET-7) says:
olyan nem volt
Gringo in Mexico (CET-7) says:
szájon át nem terjed a terhesség, nekem azt mondta a tanárnéni az iskolában
tripper says:
jaja. csak az AIDS
Gringo in Mexico (CET-7) says:
se az
Gringo in Mexico (CET-7) says:
csak ha vért cseréltek
tripper says:
dede. nyálkahártyán keresztül, spermával
Gringo in Mexico (CET-7) says:
Pl. tökön harap, aztán a faszod torkon szúrja
tripper says:
jaja, de én csak a csajt féltem, nem téged
tripper says:
ő kapja el tőled ilyen módon
Gringo in Mexico (CET-7) says:
tőlem megkapja a kurva, ami jár neki
tripper says:
na. Várom a beszámolót, cikk
tripper says:
kurvasor Mexikóban, hogyan működik, mennyi, ilyesmi, tényfeltárás, ásd be magad a közepükbe

Gringo in Mexico (CET-7) says:
egzotikus volt
Gringo in Mexico (CET-7) says:
és tele nyelvi korláttal
Gringo in Mexico (CET-7) says:
de azokat leküzdöttem
tripper says:
mennyi vót, nőcsábász, te…
Gringo in Mexico (CET-7) says:
nekem occsó
tripper says:
megsajnált?
Gringo in Mexico (CET-7) says:
teccettem
tripper says:
haha, vedd feleségül
tripper says:
ingyé lesz a kúrás
tripper says:
az egész baráti társaságodnak
tripper says:
esetleg pénzt is szedhetsz tőlük, meggazdagszol
Gringo in Mexico (CET-7) says:
az lenne a csúcs
vájmámö says:
Na, importáld, szerény jutalékért körbetelefonálok a tehetős politikus ismerősöknek

:
Ez a világ egyik legnagyobb zászlója, éppen fittyedt állapotban. Annó elkalapálták az jenkiket a mexikóiak, oszt ekkorára dagadt a honfikebel. Tarlós megirigyelhetné.


Emmeg a helyi multikultiglobi sörreklám.

Végezetül tekintsenek meg egy hangulatos parlamenti gyűlést a mexikói parlamentből, jelesül a választásokon győztes Philipe Calderon hivatali eskütételét megelőző vitát. Gergényit és gumibotot nekik!!!

Nincsenek megjegyzések: